venerdì, giugno 15, 2007

La tecnica del Dottor Jho


Quando cominciai a verificare la concretezza dei casi di abduction in Italia, cercai anche di accumulare prove oggettive della realtà di un fenomeno che si presentava come estremamente elusivo nei confronti dell’osservazione.
Da una parte c’era la soggettività di chi raccontava ed evocava i suoi ricordi, dall’altra la mancanza di “prove oggettive”.

La presenza di cicatrici sul corpo dei rapiti o di impianti, di probabile natura aliena, nel corpo di questi poveri malcapitati, poteva fornire dati tali da tagliare la testa al toro, cioè capaci, una volta per tutte, di dimostrare la realtà del fenomeno in questione. Allora ero agli inizi della mia ricerca e pensavo, ingenuamente, che bastasse portare una prova concreta alla comunità scientifica per farla automaticamente accettare da essa.

Non sapevo ancora che la comunità scientifica non esisteva e non mi ero ancora accorto che il periodo degli scienziati era come quello dei miracoli: passato! Comunque in quell’ottica feci alcune indagini che partivano, come sempre, dalle “rivelazioni” degli addotti, le quali, successivamente, venivano controllate attraverso analisi di tipo medico.
Partendo da alcune osservazioni condotte, in America, da Bud Hopkins, sembrava di poter dedurre che gli alieni utilizzavano una strana tecnica chirurgica e, con una specie di “bisturi di luce”, introducevano qualcosa nel naso dell’addotto durante il rapimento.
In effetti tutti gli addotti da me conosciuti in Italia soffrono spesso, ma non sempre, di perdite di sangue dal naso, da una sola narice, di solito la destra.

Durante questa strana operazione, infatti, il medico alieno abraderebbe il tessuto parenchimatico della cavità nasale, provocando una specie di fragilità capillare che può essere la causa di queste perdite di sangue. Successivamente Hopkins ed io potemmo constatare, attraverso la Tomografia Assiale Computerizzata, la presenza, nell’ipofisi, di un granellino scuro di circa tre millimetri, che alcuni addotti avevano… da sempre.

Non si trattava di un tumore, poiché questo è di solito molto più grosso, quando viene scoperto, ed appare comunque di colore più chiaro, come si può vedere in questa radiografia.

Il soggetto addotto raccontava, sotto ipnosi, che un “Grigio”, cioè uno di quegli esserini piccoli, alti un metro e venti, con quattro dita negli arti superiori, una delle quali opponibile, puntava una strana pistola, che sembrava quasi ad aria compressa, nella narice del soggetto. Poi sembrava prendere la mira per sparare qualcosa, guardando in uno schermo posto, a volte, dietro la testa dell’addotto, che era sempre sdraiato su di una specie di lettino. A volte lo schermo era ben visibile ed era posto di lato al soggetto che subiva questa strana operazione. Alcuni addotti raccontavano anche di aver visto la figura di un cranio nello schermo, ma nessuno lo correlava al proprio.
In altre parole, nessuno degli addotti aveva mai pensato che ciò che si vedeva nello schermo fosse la sua testa. Comunque, quando il Grigio aveva ben bene preso la mira con questa strana pistola, sparava qualcosa nel naso del povero malcapitato, che sentiva un dolore acutissimo, lancinante, nel cervello, proprio tra l’occhio destro e la parte superiore del naso, con l’immediata conseguenza della perdita dei sensi.

Durante l’ipnosi i soggetti che avrebbero subito questa esperienza cominciano a respirare molto male, come se avessero il naso occupato da qualcosa e dicono di sentire il sapore del sangue in gola. Aumenta, a quel punto, la frequenza di inghiottimento ed il soggetto comincia ad imitare, mimando con la propria gestualità, una scena come se avesse qualcosa di schifoso in bocca: “…è una strana pappetta gelatinosa, fredda, che entra in gola… mi dicono di star buono, che fra un po’ non sentirò più niente…”. A volte uno degli inservienti alieni fa inghiottire al soggetto anche una specie di pillola molto amara, dicendogli che dopo si sentirà meglio. I primi racconti di questo tipo risalgono addirittura al secondo addotto preso in esame in Italia (da me), quindi a molti anni fa, quando ancora non sapevo niente sulle tecniche operatorie nasali non invasive.

Ed ecco arrivare dalla Cina il dottor Jho, del Center for Minimally Invasive Neurosurgery Department of Neurosurgery, University of Pittsburgh. Come si può notare, la tecnica non invasiva di questo chirurgo è in grado di operare sulla pineale senza aprire il cranio, bensì passando attraverso l’osso sfenoide, che viene praticamente sfondato in una piccola zona.

Il problema nacque quando scoprii che, con questo metodo, si poteva non solo togliere qualcosa dal cervello del paziente, ma introdurre anche qualcosa a livello dell’ipofisi.

L’apparecchio che serviva per mettere questo qualcosa era una strana pistolina a pressione, praticamente identica a quella che veniva descritta dagli addotti. Ma ancor più interessante era il fatto che ciò che veniva ficcato, attraverso il naso, nel cervello erano dei componenti elettronici in grado di monitorare, attraverso sedici microantenne, l’intera attività del cervello umano. Ed ecco come questa “brainradio” è fatta: la si vede riprodotta nella foto.

Le “cose” che venivano ficcate nel cervello attraverso il naso erano dei componenti elettronici, in grado di monitorare, attraverso sedici microantenne, l’intera attività del cervello umano.

Attraverso un sistema di reti a “ponti caldi”, collegati con i satelliti artificiali, con questo aggeggino possiamo essere monitorati in tutte le parti del mondo. Sì, perché l’aggeggino, che non è più grande di due millimetri e mezzo circa, funziona come un “trasponder” e riceve corrente elettrica praticamente via radio. Ciò vuol dire che non ha bisogno di alimentazione e che è praticamente eterno.
Ma le scoperte non finivano qui. Era già strano che gli addotti, non avendo mai sentito parlare di “chirurgia transfenoidale”, descrivessero perfettamente, già più di dieci anni fa, le tecniche impiegate. Era altresì interessante scoprire che questi addotti avevano anche il microchip nel cranio. Era però assai strano che le tecniche descritte in ipnosi dagli addotti, ed ascrivibili agli alieni, fossero da pochi anni di dominio dei cosiddetti Terrestri.

Era terrificante il fatto che alcuni esseri umani fossero stati impiantati per essere controllati dagli alieni… lo sapevo da tempo; ma anche da chi ci governa… questo proprio non me lo aspettavo!

Come faccio a dirlo? Semplice: andate a leggervi i brevetti, i famosi “patent” americani, sulle nuove invenzioni per il controllo della personalità attraverso i trasponder cerebrali.

Scoprirete, attraverso la consultazione di questi “patent”, come si può alterare la coscienza umana, come si possono far vedere e sentire cose che non ci sono, come si possono alterare la percezione, i ricordi, le sensazioni sessuali, come si può far dormire, sognare, come si può eliminare un soggetto tramite infarto al miocardio, il tutto via radio.

US PATENT - 4,717,343
METHOD OF CHANGING A PERSON’S BEHAVIOR

A method of conditioning a person’s unconscious mind in order to effect a desired change in the person’s behavior which does not require the services of a trained therapist. Instead the person to be treated views a program of video pictures appearing on a screen. The program as viewed by the person’s unconscious mind acts to condition the person’s thought patterns in a manner which alters that person’s behavior in a positive way.
SOURCE: Judy Wall, Mike Coyle and Jan Wiesemann. Paranoia Magazine Issue 24 Fall 2000 -Article -’Technology to Your Mind’ - By Judy Wall

US PATENT - 5,270,800
SUBLIMINAL MESSAGE GENERATOR

A combined subliminal and supraliminal message generator for use with a television receiver permits complete control of subliminal messages and their manner of presentation. A video synchronization detector enables a video display generator to generate a video message signal corresponding to a received alphanumeric text message in synchronism with a received television signal. A video mixer selects either the received video signal or the video message signal for output. The messages produced by the video message generator are user selectable via a keyboard input. A message memory stores a plurality of alphanumeric text messages specified by user commands for use as subliminal messages. This message memory preferably includes a read only memory storing predetermined sets of alphanumeric text messages directed to differing topics. The sets of predetermined alphanumeric text messages preferably include several positive affirmations directed to the left brain and an equal number of positive affirmations directed to the right brain that are alternately presented subliminally. The left brain messages are presented in a linear text mode, while the right brain messages are presented in a three dimensional perspective mode. The user can control the length and spacing of the subliminal presentations to accommodate differing conscious thresholds. Alternative embodiments include a combined cable television converter and subliminal message generator, a combine television receiver and subliminal message generator and a computer capable of presenting subliminal messages.
SOURCE: Judy Wall, Mike Coyle and Jan Wiesemann. Paranoia Magazine Issue 24 Fall
2000 -Article -’Technology to Your Mind’ - By Judy Wall

US PATENT - 5,123,899
METHOD AND SYSTEM FOR ALTERING CONSCIOUSNESS

A system for altering the states of human consciousness involves the simultaneous application of multiple stimuli, preferable sounds, having differing frequencies and wave forms. The relationship between the frequencies of the several stimuli is exhibited by the
equation g = s.sup.n/4 .multidot.f where: f = frequency of one stimulus; g = frequency of the other stimuli of stimulus; and n = a positive or negative integer which is different for each other stimulus.

US PATENT - 4,877,027
HEARING SYSTEM

Sound is induced in the head of a person by radiating the head with microwaves in the range of 100 megahertz to 10,000 megahertz that are modulated with a particular waveform. The waveform consists of frequency modulated bursts. Each burst is made up of ten to twenty uniformly spaced pulses grouped tightly together. The burst width is between 500 nanoseconds and 100 microseconds. The pulse width is in the range of 10 nanoseconds to 1 microsecond. The bursts are frequency modulated by the audio input to create the sensation of hearing in the person whose head is irradiated.

US PATENT - 6,011,991
COMMUNICATION SYSTEM AND METHOD INCLUDING BRAIN WAVE ANALYSIS AND/OR USE OF BRAIN ACTIVITY

A system and method for enabling human beings to communicate by way of their monitored brain activity. The brain activity of an individual is monitored and transmitted to a remote location (e.g. by satellite). At the remote location, the monitored brain activity is compared with pre-recorded normalized brain activity curves, waveforms, or patterns to determine if a match or substantial match is found. If such a match is found, then the computer at the remote location determines that the individual was attempting to communicate the word, phrase, or thought corresponding to the matched stored normalized signal.

US PATENT - 4,858,612
HEARING DEVICE

A method and apparatus for simulation of hearing in mammals by introduction of a plurality of microwaves into the region of the auditory cortex is shown and described. A microphone is used to transform sound signals into electrical signals which are in turn analyzed and processed to provide controls for generating a plurality of microwave signals at different frequencies. The multifrequency microwaves are then applied to the brain in the region of the auditory cortex. By this method sounds are perceived by the mammal which are representative of the original sound received by the microphone.

US PATENT - 3,951,134
APPARATUS AND METHOD FOR REMOTELY MONITORING AND ALTERING BRAIN WAVES

Apparatus for and method of sensing brain waves at a position remote from a subject whereby electromagnetic signals of different frequencies are simultaneously transmitted to the brain of the subject in which the signals interfere with one another to yield a waveform which is modulated by the subject’s brain waves. The interference waveform which is representative of the brain wave activity is re-transmitted by the brain to a receiver where it is demodulated and amplified. The demodulated waveform is then displayed for visual viewing and routed to a computer for further processing and analysis. The demodulated waveform also can be used to produce a compensating signal which is transmitted back to the brain to effect a desired change in electrical activity therein.

US PATENT - 5,159,703
SILENT SUBLIMINAL PRESENTATION SYSTEM

A silent communications system in which nonaural carriers, in the very low or very high audio frequency range or in the adjacent ultrasonic frequency spectrum, are amplitude or frequency modulated with the desired intelligence and propagated acoustically or
vibrationally, for inducement into the brain, typically through the use of loudspeakers, earphones or piezoelectric transducers.

US PATENT - 5,507,291
METHOD AND AN ASSOCIATED APPARATUS FOR REMOTELY DETERMINING INFORMATION AS TO A PERSON’S EMOTIONAL STATE

In a method for remotely determining information relating to a person’s emotional state, an waveform energy having a predetermined frequency and a predetermined intensity is generated and wirelessly transmitted towards a remotely located subject. Waveform energy emitted from the subject is detected and automatically analyzed to derive information relating to the individual’s emotional state. Physiological or physical parameters of blood pressure, pulse rate, pupil size, respiration rate and perspiration level are measured and compared with reference values to provide information utilizable in evaluating interviewee’s responses or possibly criminal intent in security sensitive areas.

US PATENT - 5,629,678
PERSONAL TRACKING AND RECOVERY SYSTEM

Apparatus for tracking and recovering humans utilizes an implantable transceiver incorporating a power supply and actuation system allowing the unit to remain implanted and functional for years without maintenance. The implanted transmitter may be remotely actuated, or actuated by the implantee. Power for the remote-activated receiver is generated electromechanically through the movement of body muscle. The device is small enough to be implanted in a child, facilitating use as a safeguard against kidnapping, and has a transmission range which also makes it suitable for wilderness sporting activities. A novel biological monitoring feature allows the device to be used to facilitate prompt medical dispatch in the event of heart attack or similar medical emergency. A novel sensation-feedback feature allows the implantee to control and actuate the device with certainty.

US PATENT - 5,539,705
ULTRASONIC SPEECH TRANSLATOR AND COMMUNICATIONS SYSTEM

A wireless communication system undetectable by radio frequency methods for converting audio signals, including human voice, to electronic signals in the ultrasonic frequency range, transmitting the ultrasonic signal by way of acoustical pressure waves across a
carrier medium, including gases, liquids, or solids, and reconverting the ultrasonic acoustical pressure waves back to the original audio signal. The ultrasonic speech translator and communication system (20) includes an ultrasonic transmitting device (100)
and an ultrasonic receiving device (200). The ultrasonic transmitting device (100) accepts as input (115) an audio signal such as human voice input from a microphone (114) or tape deck.

US PATENT - 5,760,692
INTRA-ORAL TRACKING DEVICE

An intra-oral tracking device adapted for use in association with a tooth having a buccal surface and a lingual surface, the apparatus comprises a tooth mounting member having an inner surface and an outer surface, the inner surface including adhesive material.

US PATENT - 5,868,100
FENCELESS ANIMAL CONTROL SYSTEM USING GPS LOCATION INFORMATION

A fenceless animal confinement system comprising portable units attached to the animal and including means for receiving GPS signals and for providing stimulation to the animal.
The GPS signals are processed to provide location information which is compared to the desired boundary parameters. If the animal has moved outside the desired area, the stimulation means is activated. The signal processing circuitry may be included either
within the portable unit or within a separate fixed station.

US PATENT - 5,905,461
GLOBAL POSITIONING SATELLITE TRACKING DEVICE

A global positioning and tracking system for locating one of a person and item of property.
The global positioning and tracking system comprises at least one tracking device for connection to the one of the person and item of property including a processing device for determining a location of the tracking device and generating a position signal and a
transmitter for transmitting said position signal.

US PATENT - 5,935,054
MAGNETIC EXCITATION OF SENSORY RESONANCES

The invention pertains to influencing the nervous system of a subject by a weak externally applied magnetic field with a frequency near 1/2 Hz. In a range of amplitudes, such fields can excite the 1/2 sensory resonance, which is the physiological effect involved in “rocking the baby”.

US PATENT - 5,952,600
ENGINE DISABLING WEAPON

A non-lethal weapon for disabling an engine such as that of a fleeing car by means of a high voltage discharge that perturbs or destroys the electrical circuits.

US PATENT - 6,006,188
SPEECH SIGNAL PROCESSING FOR DETERMINING PSYCHOLOGICAL OR PHYSIOLOGICAL CHARACTERISTICS USING A KNOWLEDGE BASE

A speech-based system for assessing the psychological, physiological, or other characteristics of a test subject is described. The system includes a knowledge base that stores one or more speech models, where each speech model corresponds to a characteristic of a group of reference subjects. Signal processing circuitry, which may be implemented in hardware, software and/or firmware, compares the test speech parameters of a test subject with the speech models. In one embodiment, each speech model is represented by a statistical time-ordered series of frequency representations of the speech of the reference subjects. The speech model is independent of a priori knowledge of style parameters associated with the voice or speech. The system includes speech parameterization circuitry for generating the test parameters in response to the test subject’s speech. This circuitry includes speech acquisition circuitry, which may be located remotely from the knowledge base. The system further includes output circuitry for outputting at least one indicator of a characteristic in response to the comparison performed by the signal processing circuitry. The characteristic may be time-varying, in which case the output circuitry outputs the characteristic in a time-varying manner. The output circuitry also may output a ranking of each output characteristic. In one embodiment, one or more characteristics may indicate the degree of sincerity of the test subject, where the degree of sincerity may vary with time. The system may also be employed to determine the effectiveness of treatment for a psychological or physiological disorder by comparing psychological or physiological characteristics, respectively, before and after treatment.

US PATENT - 6,014,080
BODY WORN ACTIVE AND PASSIVE TRACKING DEVICE

Tamper resistant body-worn tracking device to be worn by offenders or potential victims for use in a wireless communication system receiving signals from a global positioning system (GPS). The tracking device directly communicates spacial coordinates to multiple remote sites. The tracking device is an enclosed case worn on a limb of a person. The case contains a battery, a signaling device, and a circuit board containing a field programmable gate array, a wireless data modem, a conventional GPS receiver, and a matched filtering GPS receiver.

US PATENT - 6,017,302
SUBLIMINAL ACOUSTIC MANIPULATION OF NERVOUS SYSTEMS

IIn human subjects, sensory resonances can be excited by subliminal atmospheric acoustic pulses that are tuned to the resonance frequency. The 1/2 Hz sensory resonance affects the autonomic nervous system and may cause relaxation, drowsiness, or sexual excitement, depending on the precise acoustic frequency near 1/2 Hz used. The effects of the 2.5 Hz resonance include slowing of certain cortical processes, sleepiness, and disorientation. For these effects to occur, the acoustic intensity must lie in a certain deeply subliminal range. Suitable apparatus consists of a portable battery-powered source of weak subaudio acoustic radiation. The method and apparatus can be used by the general public as an aid to relaxation, sleep, or sexual arousal, and clinically for the control and perhaps treatment of insomnia, tremors, epileptic seizures, and anxiety disorders. There is further application as a nonlethal weapon that can be used in law enforcement standoff situations, for causing drowsiness and disorientation in targeted subjects. It is then preferable to use venting acoustic monopoles in the form of a device that inhales and exhales air with subaudio frequency.

US PATENT - 6,051,594
METHODS AND FORMULATIONS FOR MODULATING THE HUMAN SEXUAL RESPONSE

The invention is directed to improved methods for modulating the human sexual response by orally administering a formulation of the vasodilator phentolamine to the blood circulation and thereby modulating the sexual response on demand.

US PATENT - 6,052,336
APPARATUS AND METHOD OF BROADCASTING AUDIBLE SOUND USING ULTRASONIC SOUND AS A CARRIER

An ultrasonic sound source broadcasts an ultrasonic signal which is amplitude and/or frequency modulated with an information input signal originating from an information input source. If the signals are amplitude modulated, a square root function of the information input signal is produced prior to modulation. The modulated signal, which may be amplified, is then broadcast via a projector unit, whereupon an individual or group of individuals located in the broadcast region detect the audible sound.

L’ultimo nato di questi microchip si chiama “Angelo Blu” e la ditta americana costruttrice lo reclamizza dicendo che sarebbe opportuno che in tutti i bambini del mondo fossero impiantati fin dalla nascita questi aggeggi, per questioni di sicurezza…


Di chi? Mi chiedo io? Mi chiedo anche: da dove viene tutta questa tecnologia che i terrestri conoscono, ma che gli addotti descrivevano più di dieci anni fa?
Come è stata appresa questa serie di tecniche e, soprattutto, da chi e dove?
Vi ricordo che sembra proprio che gli impianti trovati addosso agli addotti abbiano percentuale isotopica diversa da quella terrestre, quindi non venite a dirmi che gli alieni non ci sono e sono i cattivi del “governo ombra mondiale”, attraverso un’operazione di “Mind Control”, ad applicare i trasponder nasali. Ditemi piuttosto che, come sosteneva il colonnello Corso, queste tecniche sono un frutto della retroingegneria applicata allo studio delle presenze aliene sul nostro pianeta ed alla decifrazione delle loro tecnologie, ditemi che i nostri governanti vogliono utilizzarle per farci stare sempre più buoni, calmi, stabili e farci “scegliere” sempre quello che vogliono loro, farci comprare e consumare quello che vogliono loro e farci dormire quando vogliono loro, farci fare l’amore se vogliono loro, scongiurando i cambiamenti dovuti alla normale evoluzione del pensiero umano. Ma quale evoluzione, quale pensiero? Il nostro od il loro?

Due insegnamenti si possono trarre da tutta questa vicenda. Il primo è che tutto ciò prova ancora di più che il fenomeno abduction è totalmente reale ed il secondo è che non dobbiamo difenderci solo dall’intervento alieno sul pianeta, ma anche dall’intervento di chi è potente e, per non mollare il potere, si sta preparando per governare, in futuro, su di una moltitudine di zombie.
E quegli zombie dovremmo essere noi!

Articolo scritto da Corrado Malanga (documento originale).
Fonti: gruppo Stargate Toscana
e roswell.it

13 commenti:

  1. Vedo anche una connessione con le scie velenose.

    RispondiElimina
  2. Ti sarei grato se citassi acnhe il sito da cui hai preso il post, se non altro per l'impegno profuso nel reperire i link ai brevetti USA.
    Grazie

    RispondiElimina
  3. Ultima riga. Se noti, ho linkato il file pdf ed il sito come fonte.

    RispondiElimina
  4. Ciao sono indicati sotto la voce "abduction" il sito www.roswell.it ed in calce il gruppo stargate Toscana, che fa capo al Prof. Malanga. Comunque aggiungiamo anche in calce www.roswell.it. Ciao

    RispondiElimina
  5. Grazie, ottimo blog.
    Tornero' spesso.

    RispondiElimina
  6. Grazie a te. Tornaci a visitare e, perché no?, divulga, se puoi. Ciao

    RispondiElimina
  7. Ciao Carissimo Straker, volevo chiederti come mai da un po di tempo a questa parte, hai reso impossibile copiare il testo dei tuoi post.
    Questo mi spiace per 2 motivi :
    1) ero solito trasverire il testo in un doc word poichè la lettura 'grigio su sfondo nero' mi strapazza gli occhi.
    2) ero solito diffondere via mail (assolutamente citando la fonte)i tuoi bellissimi post.
    Un caro saluto ed un grandissimo GRAZIE per la 'battaglia' che stai conducendo con fratello Zret.
    adanos

    RispondiElimina
  8. Ciao Adanos. Hai pienamente ragione. Ciò è scomodo anche per me, te lo assicuro. Purtroppo ho subito svariati attacchi, volti a screditarmi. I soliti noti copiano un pezzo qui ed uno là, mescolano con un po' di menzogne e trascrivono le loro diffamanti allucinazioni sul blog di Attivissimo e su altri forum di discussione. Nel pomeriggio, comunque, disabiliterò il codice, così avrai modo di riportare quanto ti necessita. E' un piacere, per me.

    Un caro saluto e buona giornata!

    RispondiElimina
  9. Grazie per la pronta risposta, comunque uno come Te non dovrebbe preoccuparsi delle baggianate che compaiono sul blog di Attivissimo.
    Lascia che scrivano quel che gli pare, è l'unica cosa che da loro soddisfazione, vuoi togliergli quel poco di felicità e divertimento illusori?
    So che fa rabbia sentirsi diffamati da quattro imbecilli, ma il saggio non si indigna mai dei commenti del volgo ignorante.
    Hai tutta la mia solidarietà.
    ciao e grazie.
    adanos

    RispondiElimina
  10. Ciao Adanas. Hai perfettamente ragione e ti ringrazio per gli apprezzamenti e la solidarietà. Un caro saluto e a presto!

    RispondiElimina
  11. Singolari connessioni tra dispositivi pseudo-diagnostici ed il controllo mentale

    Ed ecco arrivare dalla Cina (dalla Cina arrivano anche i tamponi...) il dottor Jho, del Center for Minimally Invasive Neurosurgery Department of Neurosurgery, University of Pittsburgh. La tecnica "non invasiva" di questo chirurgo è in grado di operare sulla pineale senza aprire il cranio, bensì passando attraverso l’osso sfenoide, che viene praticamente sfondato in una piccola zona. Il problema nasce quando si scopre che, con questo metodo, si può non solo togliere qualcosa dal cervello del paziente, ma introdurre anche qualcosa a livello dell’ipofisi.

    [...] Ora, se consideriamo che la miniaturizzazione è stata spinta ai suoi massimi negli ultimi dieci anni, è facile intuire come le misteriose fibre a base di silicio ed altri materiali pregiati, solitamente impiegati nell'elettronica e reperite insolitamente nei tamponi, potrebbero costituire la naturale evoluzione della tecnica messa a punto in Cina svariati anni or sono. Nascondere nanotecnologia intelligente in un tampone è, come un perfetto cavallo di Troia, il mezzo migliore per innestare surrettiziamente sistemi di controllo a distanza nel cranio delle incosapevoli vittime. La falsa pandemia da COVID-19 ha dunque l'obiettivo finale di ottenere una popolazione docile e controllata? Noi riteniamo di sì.

    LEGGI TUTTO L'ARTICOLO QUI: http://www.tankerenemy.com/2021/04/singolari-connessioni-tra-dispositivi.html

    RispondiElimina

ATTENZIONE! I commenti sono sottoposti a moderazione prima della loro eventuale pubblicazione.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...